Aktuelles

Zimbra
Close
IT-Trouble: Behoben: Atlassian Tools - Anmeldeprozess teilweise gestoert / Solved: Atlassian Tools - Login partly disturbed
Subject : IT-Trouble: Behoben: Atlassian Tools - Anmeldeprozess teilweise gestoert / Solved: Atlassian Tools - Login partly disturbed
Date : Thursday, 10 December 2020 - Friday, 11 December 2020  GMT +01:00 Amsterdam, Berlin, Bern, Rome, Stockholm, Vienna
Organiser : uco@desy.de
 
Das Problem wurde behoben. ----------------- Von Donnerstag, den 10.12.2020, 22.11 Uhr, bis Freitag den 11.12.2020, 9.00 Uhr, war das (Neu-)Anmelden an den Atlassian Tools teilweise nicht moeglich. Der Server wurde heute Morgen neu gestartet und der Dienst ist wieder verfuegbar. Aktive Sessions waren von der Stoerung nicht betroffen. Grund der Stoerung: Ausfall des Servers durch hohe Auslastung. -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ The problem has been solved. ----------------- From Thursday, 10.12.2020, 22.11 h, until Friday, 11.12.2020, 9.00 h, the login / new login to the Atlassian Tools was partly not possible. The server was rebooted this morning and the service is now available again. Active sessions were not affected by the failure. Trouble cause by: Server failure due to heavy load. Ein IT-News Eintrag in: / An IT-News entry in the Section: IT-Trouble Fuer weitere Informationen siehe: / For further information look at: https://it-news.desy.de/?TicketID=219