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IT-Trouble: Behoben/Solved: Stoerung: E-Mails werden verzoegert zugestellt, Anmeldung nicht moeglich / Trouble: Emails are delivered with delay, Log in not possible
Subject : IT-Trouble: Behoben/Solved: Stoerung: E-Mails werden verzoegert zugestellt, Anmeldung nicht moeglich / Trouble: Emails are delivered with delay, Log in not possible
Date : Wednesday, 11 November 2020 from 11:45 - 13:30  GMT +01:00 Amsterdam, Berlin, Bern, Rome, Stockholm, Vienna
Organiser : uco@desy.de
 
Die Stoerung ist seit ca. 13:30 Uhr behoben und der DESY E-Mail-Service steht wieder wie gewohnt zur Verfuegung. ----------------- Seit heute, Mittwoch, den 11.11.2020, ca. 11.45 Uhr, werden E-Mails nur verzoegert ausgeliefert. Zudem ist ein Anmelden im Zimbra Webinterface zurzeit nicht moeglich. Der Grund fuer die Stoerung ist bisher nicht bekannt. Wir arbeiten mit hoechster Prioritaet an einer einer Loesung des Problems. Sobald uns genauere Informationen vorliegen, informieren wir zeitnah darueber. Grund der Stoerung: Die genaue Ursache der Stoerung ist noch nicht abschliessend ermittelt und wird noch untersucht. -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ The disturbance has been fixed since approx. 13:30 h and the DESY e-mail service is available again as usual. ----------------- As of today, Wednesday, 11.11.2020 from about 11.45 a.m., e-mails are delivered only with delay and login to the Zimbra webinterface is currently not possible. The reason for the failure is not know yet. We work with the highest priority on a solution to the problem. As soon as we have more detailed information, we will inform you as soon as possible. Trouble cause by: The exact cause of the fault has not yet been conclusively determined and is still being investigated. Ein IT-News Eintrag in: / An IT-News entry in the Section: IT-Trouble Fuer weitere Informationen siehe: / For further information look at: https://it-news.desy.de/?TicketID=189